You are here

1 BR
1 Full Bathroom
4 Guests

Search Availability

Location: 

SANDESTIN GOLF AND BEACH RESORT®
Community: 
Westwinds
Property Type: 
Condo
Floor: 
14

Description

Sleeping Arrangements
Single Floor Condominium |
Master Bedroom, King Bed; Living Area, Sleeper Sofa

Experience Your Vacation Haven
Make your way to the tropically landscaped Westwinds pool or head to the Gulf and bring along the complimentary beach chairs and toys stored in the condo for your use. In this spacious yet cozy condo, you and your guests will enjoy a comfortable, tiled living area, fully equipped kitchen and stunning views from two balconies.

When it’s time to refresh for another day at the beach, retire to the master bedroom with king size bed and adjoining master bath or unwind on the sleeper sofa. The gentle sounds of lapping waves will lull you to sleep.

Guest Walkthrough
Single floor | Full-size kitchen, Living area, Bistro dining space, One bedroom, One bathroom, balcony, stacked laundry

Unit Amenities- Laundry
Community Amenities- Gated Parking, Secured Building Access, Community Pool (Seasonally Heated) with Kiddie Pool, Hot Tub, Seasonal Tiki Hut and Snack Bar, Fitness Center, Grilling Area, Gated Beach Access, Elevators, Luggage Carts
Resort Amenities- Gated Community, Multiple Pools, Resort Tram, Fitness Center/Spa/Salon, Golf, Tennis, Marina, Shops, Restaurants, Entertainment, Private Beach, Free Parking, Watersports

About the Community of Westwinds
Tipped with orange-red rooftops and towering over the country's most popular sugar-white sand beaches and emerald green waters is the Westwinds condominiums, a longstanding beachfront landmark of the SANDESTIN GOLF AND BEACH RESORT®. The property's accommodations include traditional floor plans for 1-,2-and 3-bedroom units to tailor fit your vacation group's sleeping needs. Each unit has a spacious balcony and many with Gulf-views. The Westwinds tower offers guests gated parking, secured building access, a 2-story lobby area with four elevators, complimentary WiFi, lush landscaping, a lagoon-style pool with a waterfall, hot tub, snack and tiki bar, kiddie pool and fitness center. Amenities such as golf, tennis, biking, boating, water sports and more are available locally at additional costs. The entire Westwinds property is a Smoke-Free Building.

Local Favorites
MVH guests receive savings with our Local Favorites. Enjoy discounts to restaurants, beach activities, and shopping so you can save while you stay.

MVH Beach Closet
This property offers a Beach Closet stocked with complimentary beach chairs and an umbrella for use during your stay.

MVH Rental Restrictions
Please reference the Rental Restrictions and Terms of Use.

SANDESTIN® is a federally registered trademark owned by Sandestin Investments, LLC (“SI”). My Vacation Haven, LLC is an independent entity and is not affiliated with, sponsored by, or associated with SI. Any use or reference to SI or its trademarks is solely to identify a property and not to suggest any affiliation with SI.

Amenities

Location & View

  • Beach Access
  • Resort
  • Ocean Front
  • Ocean View
  • Water Front
  • Water View

Community

  • Community / Shared Hot Tub
  • Community / Shared Pool
  • Community / Shared Elevators
  • Fitness Center / Room
  • Shared Grilling Area
  • Luggage Carts
  • Private Beach Access
  • Community / Shared Kid's Pool
  • Seasonal: Tiki & Snack Bar
  • Gated Community / Resort
  • Available (Fees Apply): Tennis Court
  • Basketball Court
  • Community / Shared Pools (Multiple)
  • On-Site: Restaurants
  • On-Site: Golf Course
  • Live Music
  • Resort / Community Tram (Year-Round)
  • Marina
  • On-Site: Shopping
  • On-Site: Entertainment
  • Available (Fees Apply): Watersports
  • Available (Fees Apply): Rental Bikes
  • Available (Fees Apply): Daily Beach Service
  • Recreational Paths

Indoor

  • Ceiling Fans
  • Cable TV
  • Air Conditioning (Central)
  • Blender
  • Hair Dryer
  • Shampoo Provided
  • Conditioner Provided
  • Toaster
  • Clothes Dryer
  • Dishwasher
  • Kitchen: Full Kitchen
  • Oven
  • Stove
  • Washing Machine

Outdoor

  • Playground
  • Outdoor Spaces (Balcony)

Things to Know

  • Property Parking: Free
  • Carbon Monoxide Detectors: Present
  • Fire Extinguishers: Present
  • Internet: Wireless
  • Linens: Provided
  • Minimum Rental Age: 25 Years
  • Smoke Detectors: Present
  • Smoking: Non-Smoking
  • Towels: Provided
  • Snowbird Rates: Available

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
November 2025
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2025
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
February 2026
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
March 2026
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
November 2026
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2026
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2027
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2027
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 

Location

Reviews

Amazing Sunsets

Reviewed on 2025-08-07 by Brandon S. , Destrehan, LA US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Amazing views from the Condo, from the beach, to the surrounding neighborhoods and the Baytown Golf Course. The unit has a lot of glass doors and windows. It was nice and peaceful. We really enjoyed our stay.

Manager's Response

Thank you so much for your kind words! We're so glad you enjoyed the amazing views and peaceful atmosphere — the large windows and glass doors really do make it easy to take it all in. It’s great to hear you had a relaxing and memorable stay. We’d love to welcome you back anytime!

Westwinds

Reviewed on 2025-06-14 by , Sulligent, AL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Very nice unit with great amenities. Had one question about the tv service and they had maintenance there within 10 min to address. Been staying there for 15-20 years.

Great unit but TERRIBLE Bed!

Reviewed on 2024-11-19 by Michael W. , Hixson, TN United States
Overall
3
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3
We really liked the unit and the property, HOWEVER, the bed was in need of replacement! It was soft and sagged where people have slept so much so that my wife had to sleep on the couch for several days, and we left a day early because we were both so exhausted. We called the management company on the second but they said it was replaced 2 years ago and IF that is the case, it was very poor quality. Its a shame that this happened because everything else was so good.

Manager's Response

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re so glad to hear that you enjoyed the unit and the property overall, but we sincerely apologize for the issue with the bed. We understand how important a comfortable bed is for a restful stay, and we're sorry to hear it affected your experience. We will certainly check on the mattress and follow up with the property owner to ensure it is replaced or upgraded if necessary. It’s disappointing that this impacted your stay, especially when everything else was to your liking. We truly appreciate you bringing it to our attention, and we’ll do our best to ensure future guests have a more comfortable experience. Thank you again for your understanding, and we hope you'll consider staying with us again in the future.

Our Favorite Vacation Ever

Reviewed on 2024-08-17 by Ronald D. , Lawrenceburg, KY US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Sandestin golf and beach resort far exceeded our expectations. So many things to do at the resort to keep every family happy. Our room was very clean, well equipped, and a perfect location. Beautiful beach views, and very close to the elevator. The pool was much bigger than the pictures, with a wonderful tiki bar. I highly recommend My Vacation Haven. I loved how easy check in was. My Vacation Haven staff was super attentive to any question or issue we had.

Manager's Response

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that Sandestin exceeded your expectations and that you enjoyed the amenities, location, and our attentive service. It was our pleasure to make your stay as seamless as possible. We look forward to welcoming you back!

Sandestin Westwinds 4821

Reviewed on 2024-08-11 by , Chesterfield, MO United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3
Sandestin is a great place to vacation. It has beautiful grounds, beach and pool. I would recommend Westwinds to friends. Condo 4821 is a one bedroom on 14th floor which my husband and I felt was plenty of room for us and had beautiful views. My suggestion for 4821 is: it needs new paint and a new mattress. The kitchen supplies were limited and need to be replenished. The bedroom carpet was dirty and needed cleaning.

Manager's Response

Thank you for your feedback and for recommending Westwinds! We're thrilled you enjoyed the beautiful grounds and views from 4821. We will share your suggestions with our team so that they can look further into these concerns to enhance future stays. We hope to welcome you back soon!

Great

Reviewed on 2024-06-28 by Janice M. , GERMANTOWN, TN United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Getaway

Manager's Response

We appreciate you taking the time to leave a positive review! Should you wish to share any specific details about your experience, we would love to hear them. See you again soon!

March Breal

Reviewed on 2024-04-03 by Kimberly B. , Fayetteville , NY United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
Very nice location and property!

Manager's Response

Thank you for your kind words! We're thrilled you enjoyed our location and property. Looking forward to welcoming you back soon!

We'll be back

Reviewed on 2023-11-14 by Dale M. , Barnhart, MO United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This was our first time to Sandestin resort, and we were very pleased. The property grounds are beautiful, well kept to a very high level, which is a big difference than just renting a stand alone unit on the beach. Over 2,000 acres on both sides of the highway, all the shopping, it is very nice.
We stayed in the Westwinds building and everything about it exceeded our expectations. I currently work in the field of facility support and I am knowledgeable on what standards and expectations are on public buildings.
First, Security to get onto the resort property, security to enter the parking covered parking garage, security to enter the building. We never worried about our car getting broken into or things stolen from it. We felt and knew we were safe from any uninvited visitors.
Second, The building itself is like a very nice hotel, inside and outside, the maintenance was very good, elevators all working and never a wait of more than 10-15 seconds, floors and walls all in very good condition.
Third, our room was terrific, for my wife and I, the 1 bedroom unit was more than big enough, with balconies beach front and a side balcony that we could view miles down the beach. Everything worked! The pictures and descriptions in the listing were terrific and accurate. No surprises. In rental units, most of the time there is usually something broken or worn out. Not here. There were several very small things with paint and scratches, but very minor. Surprising to us was how quiet the building was. We did not hear anything from any of the other rooms. The location was perfect for us.
Fourth, Vacation Haven property management company also exceeded our expectations. They had all the necessary supplies nicely packaged into the unit, the unit was spotless, they use the Hospitality phone app that has all your needed information, security codes, instructions, places to visit, eat, etc.
Summary: Exceeded our expectations in all areas.

Manager's Response

We want to express our sincere appreciation for your wonderful review! The detailed feedback about your vacation experience is truly amazing, and we can't thank you enough for sharing it with us. It's great to learn that your first visit to Sandestin exceeded your expectations, and we're thrilled to know that our friendly service played a part in making your stay exceptional. We're grateful that you chose to stay with us, and we can't wait to have the opportunity to welcome you back for another outstanding visit!

4821 Westwinds

Reviewed on 2023-08-28 by , HARRISBURG, SD US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
4821 Westwinds was fantastic! The condo was very clean and the beach access and pool area were great. We loved the ability to rent beach chairs and umbrellas and the bar/snack stand at the pool area was open during the day and they served on the beach as well. Parking was convenient. Fitness facility although small was very nicely equipped. Location within the area was great for shopping/dining and entertainment!

Manager's Response

We are thrilled to hear you had such a fantastic vacation experience! Thanks for staying and we look forward to hosting you again.

Loved it!!!

Reviewed on 2023-08-14 by Courtney Fredericks , Prairieville, Louisiana USA
Overall
5
Clean, comfortable, and easy! We had a great time! The room was wonderful, bed was comfortable, and the view was amazing. Comes with passes to use the Tram- download the Sandestin app to see the location of the tram in real-time, and see the routes. Property is well maintained and the staff is friendly.

Manager's Response

Sounds like it was a successful vacation! Thanks for staying and thank for the great review. We look forward to welcoming you back again in the future.

Great Condo!

Reviewed on 2023-07-31 by Bethany
Overall
5
We loved it here! It was clean and the view was spectacular! We loved having the easy walk to beach and pool! We definitely will be renting from you all again! Thanks for the stay!

Manager's Response

Thanks for the great review and feedback! We thank you for choosing to stay with us and look forward to hosting you again in the future.

Destin

Reviewed on 2023-06-18 by , Sulligent, AL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
Very Good!

Manager's Response

Thanks for the great review and feedback! We thank you for staying and look forward to hosting you again soon.

Destin

Reviewed on 2023-06-18 by John B. , Sulligent, AL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
Very Good!

Manager's Response

Thanks for the great review and feedback! We thank you for staying and look forward to hosting you again soon.

Amazing views

Reviewed on 2023-06-07 by Clark B. , Fishers, IN United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Very nice condo with amazing views.

Manager's Response

Thanks for the review and feedback. We thank you for staying and look forward to hosting you again in the future!

Amazing Place to Stay!! Love Love Love

Reviewed on 2023-05-29 by , Fayette, AL US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Me and my husband enjoyed our stay! It was our 20th Anniversary and we had the best time ever! The place itself is fabulous! The area is a great place to stay, eat and shop! We couldn’t say enough great things about our stay! We are already looking forward to another stay!

Manager's Response

Happy 20th Anniversary!! Thanks for the great review and feedback. We thank you for staying and look forward to hosting you again in the future.

AMAZING Place to stay

Reviewed on 2023-05-28 by Candace Sullivan , Fayette , Al US
Overall
5
We enjoyed our stay at Wearwinds! I couldn’t think of a better place we’ve stayed at in a long time! Everything from the view to the convenience of everything was fantastic. We can’t wait to go back! Don’t miss out on this beautiful place!

Manager's Response

Thanks for the great feedback and we are delighted you had such a wonderful time! We thank you for staying and look forward to hosting you again.

Beach Happy!

Reviewed on 2023-05-13 by SUE H. , Swansea, IL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This is the first time in this building. This one bedroom unit is spacious! Double sinks in the bathroom...two balconies for great views. We watched a pod of dolphins chase a school of fish from our balcony.
The pool (heated)and the surrounding area was a great place to relax.
The last week of April was a great time to enjoy the beach and restaurants without the crowds.

Manager's Response

Thanks for the great review and feedback. We thank you for staying and look forward to hosting you again in the future.

Amazing! Will be back!

Reviewed on 2023-04-11 by Erica Long , Oklahoma
Overall
5
We had the best family vacation! We stayed 4 nights in this condo and it was super clean, great amenities, and beautiful balcony views! Multiple balconies over looking the prettiest views of the ocean, resort, and city of Destin! My children cannot wait to come back! We loved the staff at the resort, parking was easy, condo was clean, very easy to access, great location! This property and My Vacation Haven made this trip easy and successful!

Manager's Response

Thanks so much for the great review and feedback. We are delighted you had such a wonderful time and we feel the same about the spectacular views from Westwinds! Thanks for staying with us and we look forward to hosting you again soon.

Amazing views!

Reviewed on 2023-04-07 by Clark Beal , Fishers , Indiana USA
Overall
5
Amazing panoramic views from this condo! We had a wonderful stay and hope to return. My Vacation Haven was great to work with!

Manager's Response

Thanks for the great review and we are thrilled you had a wonderful vacation experience. We look forward to hosting you again in the future.

Excellent stay!

Reviewed on 2022-09-24 by , Engadine, NSW Australia
Overall
5
Services from rental manager
3
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
5
We had an excellent stay in Westwinds 4821. The apartment was clean, comfortable, had amazing views and was really well located. Beach chairs and umbrella were a nice little extra. We had a wonderful stay and would definitely stay again.

Wonderful Beach Getaway

Reviewed on 2022-04-01 by , Cedar Park, TX US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
This is a great property exactly what we expected based on the description. Had awesome beach views and our whole family had a good time each day on our stay in all weather conditions.

Manager's Response

We love that you got everything you were expecting at Westwinds 4821, Narayanan! That's wonderful that you had fun every day of your visit no matter what the weather! We're glad you enjoyed those incredible views, too! We hope you plan to visit for more fun times in the near future!

Engagement Trip 2021

Reviewed on 2021-08-23 by Alex C. , Woodstock, GA US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
It was great. Everything in the unit was wonderful as well as the complex and beach. We ended up having great weather too.

The first night we were there I proposed to my girlfriend (now Fiance) on the balcony overlooking the water and the sunset. We wanted to sign it in the guestbook but it was rather full. Overall, one of the best nights of my life and was enhanced by the beautiful deck in the unit.

Thanks again!

Manager's Response

Wow, Alexander! Congrats! We are thrilled this rental was the perfect backdrop for your proposal and that the trip itself was magical. We hope you'll come back and celebrate with us after the wedding! We can't thank you enough for sharing this special occasion with us and for choosing to rent with MVH. We wish you all the luck and hope you'll come back to the area soon!

Engagement Trip 2021

Reviewed on 2021-08-23 by Alexander C. , Atlanta, GA US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
It was great. Everything in the unit was wonderful as well as the complex and beach. We ended up having great weather too.

The first night we were there I proposed to my girlfriend (now Fiance) on the balcony overlooking the water and the sunset. We wanted to sign it in the guestbook but it was rather full. Overall, one of the best nights of my life and was enhanced by the beautiful deck in the unit.

Thanks again!

Manager's Response

Wow, Alexander! Congrats! We are thrilled this rental was the perfect backdrop for your proposal and that the trip itself was magical. We hope you'll come back and celebrate with us after the wedding! We can't thank you enough for sharing this special occasion with us and for choosing to rent with MVH. We wish you all the luck and hope you'll come back to the area soon!

Great Views

Reviewed on 2021-07-08 by , Salado, TX US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
The weather was not in our favor but the property was wonderful with a good location and a nice view of the ocean.

Manager's Response

Linda, we are so sorry to hear the weather didn't want to cooperate during your trip but glad the rental and the views made your vacation a positive one! We appreciate your review and can't thank you enough for choosing MVH. We hope you'll come back for another shot at some fun in the sun! Until then, be well!

Great Condo!

Reviewed on 2021-05-21 by , Kokomo, IN United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
This condo has the best views! I loved being able to see the sunrise and the sunset, with the many viewing options. Along with those views we were able to see the ocean and the beautiful marine life swim by when the water was calm. The condo had most everything that we needed for the week and was clean. We definitely enjoyed our time here and will be back. The only recommendation I would make is there was not enough outside chairs for the deck. The deck that faces the west only had a table, so unless we wanted to move the chairs from deck to deck, we had to stand to watch the sunset. It would have been nice to have chairs on both decks. Thank you for a wonderful time!

Manager's Response

Samantha, thank you so much for taking the time to share your travel experience with us! We are thrilled to hear you enjoyed the rental and your trip! We appreciate your feedback about the deck chairs and will happily pass that along to the property owner for consideration. Overall, we are pleased you had a stellar trip and hope you'll come stay with us again soon! Until then, be well!

Great Condo!

Reviewed on 2021-05-21 by Samantha F. , Kokomo, IN United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
This condo has the best views! I loved being able to see the sunrise and the sunset, with the many viewing options. Along with those views we were able to see the ocean and the beautiful marine life swim by when the water was calm. The condo had most everything that we needed for the week and was clean. We definitely enjoyed our time here and will be back. The only recommendation I would make is there was not enough outside chairs for the deck. The deck that faces the west only had a table, so unless we wanted to move the chairs from deck to deck, we had to stand to watch the sunset. It would have been nice to have chairs on both decks. Thank you for a wonderful time!

Manager's Response

Samantha, thank you so much for taking the time to share your travel experience with us! We are thrilled to hear you enjoyed the rental and your trip! We appreciate your feedback about the deck chairs and will happily pass that along to the property owner for consideration. Overall, we are pleased you had a stellar trip and hope you'll come stay with us again soon! Until then, be well!

Beautiful locaton!

Reviewed on 2021-05-04 by , Grosse Pointe Woods, MI United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
Loved every minute of the views from this condo. The Sandestin resort is beautiful and well would have been nice to have the choice of not using the tram passes which were $54 for 2 since we did not use them.

Manager's Response

Susan, thank you so much for taking the time to share your travel experience with us. We are glad you had a great time! We are sorry to hear about the issue with the tram passes, as we aim to include as much as we can in your package. We appreciate your feedback and hope you'll come stay with us again on your next Gulf getaway. Reach out to us personally, and we will see what we can do to make your stay customized and hassle free! Until then, be well!

COVID Honeymoon Plan B

Reviewed on 2020-10-19 by Joshua K. , Trussville, AL US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
I would highly recommend this place to anyone who has a long weekend to enjoy being beach front or planning to stay over a week for vacation. My wife and I rented this place as our Plan B honeymoon and we enjoyed our time! With COVID going on during our wedding and honeymoon we got to have a relaxing time on the Gulf.

Manager's Response

Congrats to you and your wife, Joshua! We are so thrilled you were able to enjoy your honeymoon in the midst of COVID and relax on the Gulf. It sounds like you had a great time! Thank you so much for booking with MVH. We hope to see you back for your anniversary next year!

Couples getaway

Reviewed on 2020-07-28 by Wendy H. , Sulphur Springs, TX United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Place was clean and relaxing and had everything we needed

Manager's Response

Wow, thank you, Wendy! What a lovely compliment! We appreciate you taking the time to let us know. Come stay again soon?

Couples getaway

Reviewed on 2020-07-28 by Wendy S. , Sulphur springs, TX US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Place was clean and relaxing and had everything we needed

Manager's Response

Wow, thank you, Wendy! What a lovely compliment! We appreciate you taking the time to let us know. Come stay again soon?

Couples getaway

Reviewed on 2020-07-28 by , Sulphur Springs, TX United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Place was clean and relaxing and had everything we needed

Manager's Response

Wow, thank you, Wendy! What a lovely compliment! We appreciate you taking the time to let us know. Come stay again soon?

Great and Private!

Reviewed on 2019-10-25 by Livia N. , Covington, LA United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Absolutely loved our Labor Day get away! The place was clean, spacious, and surprisenly private. The view was amazing!!

Manager's Response

We are so happy to hear that you enjoyed your Labor Day vacation, Livia! Westwinds 4821 is a wonderful private and spacious home. We at My Vacation Haven appreciate you as one of our valued guests and we are happy to help you in booking your next wonderful vacation. Thanks, My Vacation Haven

Westwinds in Sandestin, FL

Reviewed on 2019-10-23 by Kenny J. , Fort Walton Beach, FL US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
We had a phenomenal time staying there!! We celebrated our one year wedding anniversary. Surprised my wife with it. That had the best view we've seen, seeing the gulf, the sound and sunset. I grew up in FWB all my life and was the first time staying in Sandestin. Simple drive back to FWB this morning. Thanks again!

Manager's Response

Hi Kenny! We really enjoyed hosting you and your wife on your first anniversary! It is so good to hear you both had a great time staying so close to home. Westwinds 4821 does have one of the best views of the gulf and the sounds and sunset just can't get any better. We hope to host you and your wife on many more anniversary trips. Thanks, My Vacation Haven

Wonderful property and beach views!

Reviewed on 2019-07-09 by , Atlanta, GA US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This Westwinds unit was immaculately clean and updated! Perfect size for our July 4 weekend and we enjoyed the patio the most!. All information was provided and so no need to reach out to management while staying there. The perfect beach getaway... I will be back!

Great Stay!

Reviewed on 2019-06-02 by Angelia B. , Chelsea, AL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Westwinds is a great condo in a great resort! The unit was very clean, spacious, great views, just all around a very good unit. Thecresirt and all the amenities of Baytowne is a favorite for us. We loved having the tram to take at night. The beaches are beautiful as well as the pool area very nice! We will definitely be back! Thanks for a great vacay!

Manager's Response

Angelia, As your vacation partner, we are happy to hear that your vacation was an enjoyable and memorable one! Thank you for choosing My Vacation Haven, and we look forward to hosting you again in the future!

Perfect Condo on the Beach!

Reviewed on 2019-04-14 by Stephanie H. , Tulsa, OK United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This has been the best place we have stayed in the Destin area for the past 8 years. The condo was perfectly located right on the beach with beautiful views from both balcony’s. The condo was very clean and the bed was very comfortable. The bathroom is great having the 2 sinks. The condo is very quiet because it’s the only one on its hallway. We will definitely stay here again.

Manager's Response

Gregory, As your vacation partner, we are happy to hear that your vacation was an enjoyable and memorable one! Thank you for choosing My Vacation Haven, and we look forward to hosting you again in the future!

Perfect Condo on the Beach!

Reviewed on 2019-04-14 by Gregory H. , Tulsa, OK US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This has been the best place we have stayed in the Destin area for the past 8 years. The condo was perfectly located right on the beach with beautiful views from both balcony’s. The condo was very clean and the bed was very comfortable. The bathroom is great having the 2 sinks. The condo is very quiet because it’s the only one on its hallway. We will definitely stay here again.

Manager's Response

Gregory, As your vacation partner, we are happy to hear that your vacation was an enjoyable and memorable one! Thank you for choosing My Vacation Haven, and we look forward to hosting you again in the future!

Destin Florida

Reviewed on 2019-04-05 by Gary S. , Lakeville , IN US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
The condo at Westwinds in Destin was very nice. The views were amazing also.

Manager's Response

Gary, As your vacation partner, we are happy to hear that your vacation was an enjoyable and memorable one! Thank you for choosing My Vacation Haven, and we look forward to hosting you again in the future!

Happy

Reviewed on 2018-10-31 by corey p. , birminghan, AL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Awesome unit! Very clean and modern with amazing views of the ocean

Manager's Response

Corey- we are thrilled to hear that you enjoyed your time at the beach! As your vacation partner, we work hard to ensure that your experience lives up to your expectations. Thank you for choosing My Vacation Haven, and we look forward to hosting you again in the future!

Slice of Heaven

Reviewed on 2018-07-08 by Suzanne K. , Opelousas, LA United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Beautiful and clean unit. Bathroom has been recently remodeled with large shower. A plus is that there are beach chairs, etc. in unit for your use. Westwinds has it's own beach front, so it isn't as crowded as the main Sandestin beach access. The entire Sandestin resort is nice with many activities and you really never have to leave the property if you don't need to! I highly recommend this unit and Westwinds complex.

Manager's Response

Hi Suzanne! Thank you for choosing My Vacation Haven as your vacation partner! We are happy to hear that you enjoyed your stay and we look forward to hosting you again in the future!

Great stay

Reviewed on 2018-06-01 by , cumming, GA United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
We enjoyed staying here very much! Great views.

Manager's Response

Hi Rebecca! Thank you for staying at Westwinds with My Vacation Haven! We are thrilled to hear that you enjoyed your vacation- those views from Westwinds are hard to beat! We are honored that you chose MVH as your vacation partner and we look forward to hosting your trips again in the future.

Wonderful Westwinds

Reviewed on 2018-04-30 by Kathy K. , Inverness, IL United States
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This is our 14th year at Westwinds. We are from the Midwest and enjoy a week during the spring in Sandestin. My Vacation Haven is top notch in every way.

Manager's Response

Hi Kathy- Thank you for staying with us! We are thrilled that you enjoyed your 14th stay at Westwinds. It was an honor to host you and your family's vacation and we look forward to having you stay with us again.

4821

Reviewed on 2017-11-15 by Gerald S. , Evansville, IN United States
Overall
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
3
Everything in this unit 4821 was wonderful except sofa cushions and bedroom carpet.

Manager's Response

Thank you for staying with us, Gerald! We will have our team check out the sofa cushions and bedroom carpet. We would love to host your future trips to the area!B

We had the BEST time!!!

Reviewed on 2017-08-07 by Amy M. , Franklin, TN US
Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Everything about our experience was great! The condo was very clean and the appliances were new. We loved the pool side café. Our kids LOVED how close we were to the beach. We enjoyed the balcony every morning and evening. We liked that there was a guarded entrance to the complex. The location was perfect. We will DEFINITELY be back.

Manager's Response

Thank you for staying with us, Amy! We are so glad you enjoyed your stay and would be honored to host your future trips to the area!

Rooms

Sleeping Arrangements

Bedroom 1
1 king bed
Living Room
1 sofa bed
×